torsdag 11 november 2010

{ Mors Dag i Simnatorp }


Först vill jag börja med att TACKA alla er för de otroligt fina kommentarer jag fått för min LO nedan, jag är så otroligt glad för varenda en, så fina och värmande ord! ♥ Tack! :D

Nu visar jag en layout som jag gjorde i september... så det va ju ett litet tag sen... vi firade Mors Dag för några år sedan där min mormor växte upp, jätteroligt att se hennes barndomssocken... som taget ur Åsa-Nisse. ;)

Det va en otroligt fin dag och mormor visade sitt liljekonvaljställe och det va hur mycket som helst, man kunde inte sluta plocka dem, liljekonvalj är min favoritblomma av alla vilda blommor och de växer kring min födelsedag! Mormor berättade oxå intressanta historier om vad de gjorde som barn där ute! :)

Jag har använt färgglada Echo Park - Walk in the park, till dessa bilder.

Hoppas ni haft en bra dag, idag va jag i Jönköping på Lön och Personal 2011, mycket intressant och roligt att komma utanför kontoret ibland. Även om man inte är van vid att sitta och lyssna en hel dag! ;) Eftersom jag ändå va i Jönköping och själv så passade jag på att besöka Hildas Rum som ligger strax utanför, har länge velat besöka scrapbutiken men oftast blir det inte av att man tar den avstickaren med man och barn i bilen. ;) Det va en jättesöt och fin butik med en massa smaskiga saker att klämma och känna på, dit kommer jag åka fler gånger - kul med en trevlig butik på nära håll.

Ikväll har jag scrappat så det stod härliga till, men inte bara layouter den här gången... mer om det i helgen! ;)

Sov gott, vi skrivs! ♥

2 kommentarer:

Marit sa...

Kul att du gillade layouten jag gjort. Denna var ju super fin, är fjärilarna en Martha Stewart punch?

Jag älskar Echo Parks papper, jag har precis lagt en beställning på Life Is Good. Ska bli spännande att scrappa med dem, jag använder inte så mycket rosa papper och dekorationer gjorde det mycket i början.

Ja jag kan inte scrappa alls för min tejp är slut och det kliar så i mina scrappfingrar ;)

Kram Marit

Pillan sa...

Så fin och färgstark!

Related Posts with Thumbnails