torsdag 25 november 2010

{ Pumpabakelse }


Hallåj!

Idag tänkte jag visa ytterligare en LO jag gjort av Mollys oktoberkit. Ett riktigt härligt höstigt kit med många roliga detaljer i. Nu längtar jag efter decemberkitet som nog kommer inom kort! :)
Här har jag lekt lite med akrylfärg, både på wellpappen och runt layouten, dessvärre ser man inte alla kanter eftersom scannern klipper av 5 mm på höjden... jag har oxå färgat in den fina fågeln som låg i kitet.

Så nu är det högtid att framkalla lite foton till julkorten, börjar känna mig lite smått stressad där... och så lite vinterbilder så man kan scrappa lite vintriga layouter från i år. :D

4 kommentarer:

Jenny sa...

Så fin vännen! JA nu får du minsann sätta fart med framkallningen så vi kan knåpa ihop våra julkort någon dag snart! Vill ju gärna att dom ska komma fram innan julen är slut ;) HAha nej då än är det väl ingen brådska. Ses sen!

Kram på dig!

Snabbscrapparen sa...

Jag skäms för mitt alias när jag ser hur mycket fint du gör...snabb som vinden, eller har du mycket tid över kanske? Jag tror jag ska börja använda mer färg, det är så fint och du är inte rädd för att blanda färger heller. Kram.

SaraG sa...

Fint! Gillar wellpappen :)

Cattis sa...

Dina layouter är så härliga och färgsprakande! =)

Related Posts with Thumbnails