tisdag 23 november 2010

{ Pyssel }


Har precis sett klart sista Twilight-filmen "Eclipse", andra filmen såg jag igår... jag har nog inte riktigt hängt med i hysterin om dessa filmer även om jag tycker att de är helt okej... Det mest ovanliga med dessa är nog att man absolut inte vet vem hon ska välja eller ens vet vem man vill att hon ska välja... i alla fall så va jag minst sagt kluven. Nå ja, nu har jag sett dem i alla fall, de va bra men samtidigt hade jag nog lite för höga förväntningar efter all "hysteri" kring dem. ;)

Hua nu har jag inte scrappat sen förra veckan, börja kännas lite smått jobbigt nu... kanske får jag tid för scrap i morgon - kan ju alltid hoppas! Shajse... glömde ju att tima in Desperate idag när vi såg på film, i morgon är Greys - de enda två serier jag följer nu för tiden. Brukar springa mellan tvn och scrapbordet i reklampauserna. ;)

Ville visa en layout till innan sängdags... en layout på mig, Antonia och min söta systerdotter Allis - hon är så go' - när vi pysslar.

Jag har använt MMEs So Sophie, blommor från Prima, halvpärlor, orange pearlmaker, vit penna och thickers på denna layout.


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails