tisdag 9 november 2010

{ Scrapfeber }

Det pågår Scrapfeber hos Magdas och den här gången är jag med... visste inte ens om denna scrapfeber tidigare. Man får köpa ett litet eller ett stort paket och vara med i 6 eller 12 utmaningar... jag som aldrig kan nöja mig med mindre en hela tog det stora...

Paketet innehöll en massa papper och några decos samt ett alfabet. Blev först lite smått besviken då jag troligen inte hade köpt några papper av de som var med själv förutom SFLs Mix and Mend och Cosmo Cricket, men en utmaning blev det och ju fler utmaningar jag gjorde desto svårare blev pappersvalet... fast i efterhand tycker jag ändå att det var roligt att få scrappa med lite andra färger och typer som jag inte vanligtvis brukar scrappa med - det va en salig blandning så alla måste ju ha gillat något. ;)

Det är en hel del riktigt duktiga tjejer med under Scrapfebern, så mycket inspiration det finns därinne!

Tänkte börja med att visa två layouter innan det är dags att sussa!


#3 Ordutmaning, man skulle ha med ordet tacksam på sin layout:
Jag är tacksam över mycket här i livet men mest utav allt är jag så tacksam över min älskade dotter! ♥ Från kitet har jag använt mönstrat papper, journalingpappret och blommorna.


#1 Utmanas av rörliga bilder, den här filmen skulle man inspireras av.
Jag valde att inspireras av de vita stora vyerna, snön, och fotot det krispiga i bilden.... från kitet har jag använt, band, alfabet, tre olika mönstrade papper.

Näpp nu blir det sängen! Sov gott alla! ♥

PS. Nu ligger min scraphörna på Svensk Scrapbookings Framsida, ta gärna en kik om ni inte sett den tidigare! ;)


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails