onsdag 1 december 2010

{ Boda by fall }


Tänk att nu är det äntligen 1a december och nedräkningen till jul har börjat... :) Så mysigt! Idag börjar jag med mitt decemberalbum oxå som jag gjort men ännu inte visat här inne...

Idag tänkte jag visa ett av bidragen i Magdas Scrapfeber. Till denna utmaning skulle man inspireras av ett foto som föreställde en härligt höstig brudbukett. Jag valde att inspireras av höst färgerna.

Det har blivit lite av en tradition att scrappa vår vackra omgivning vid alla årstidsväxlingar sen vi flyttade ut på landet. Så här kommer höstbilderna, vinterbilderna är redan fotade och framkallade men ännu inte scrappade.
I det fina kuvertet från Maya Road som ni hittar hos LScrapbooking, har jag skrivit ett litet brev om hur vi trivs ute i Boda. Älskar dessa små gömda texter (hidden journaling) som man kan smyga in här och var och sen titta på flera år senare.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails