lördag 15 januari 2011

{ Några kort till }

Här kommer ett gäng kort till som jag gjort på sistone... när man väl börjat scrappa kort till sina nära och kära så får man ju fortsätta, eller hur ;). Fast det blir roligare och roligare ju mer man gör det även om jag föredrar att göra layouter. :D


Detta kortet fick min syster Rebecca när hon fyllde år, den ursnygga stämpeln har jag fått låna av Jenny, tack Jenny för det! Hon har köpt stämpeln när hon va i USA, hade gärna köpt en likadan. :)

Detta kortet va till min arbetskamrat Susanne som slutade på jobbet i fredags.


Det här kortet gjorde jag till Amanda som fyllde fyra år igår...
Tack för att ni kikade in! ♥


English:
A few cards I made recently. Once you started to do cards to friends and family, you'll have to continue... ;) actually it's started to get fun but still layouts is what I love to do the most. :D

Thanks, for stopping by! ♥

1 kommentar:

Maiden sa...

Superfina kort! Men... Nu är det kört för dig! ;-) Har man väl börjat göra kort till folk så är man ju "tvungen" att fortsätta med det!

Jag såg mig själv som främst LO-makare tills jag summerade förra året... Fler kort än layouter!!! Men det är ju himlans skoj med kort åxå så det är helt ok!!

Massa kramar

Related Posts with Thumbnails