söndag 9 januari 2011

{ Några kort }


Hejsan!

Tänkte visa några kort jag gjort den sista tiden. Det hör ju inte till vanligheterna när jag gör kort men ibland händer det i alla fall, för visst är det bra mycket roligare att ge bort ett handgjort kort än ett köpt... tycker iaf jag! :)

Först vill jag passa på att Gratulera Micke, grundaren till Svensk Scrapbooking, utan honom och detta fantastiska forum hade jag aldrig lärt känna så många fina scrapvänner, fått så mycket inspiration tips och idéer! Att jag sen får delta i Svensk Scrapbookings Team gör mig båda glad och stolt. Jag hoppas att du har en fanastisk Födelsedag Micke, stort Grattis på 30-årsdagen! ♥ Detta kort gjorde jag och skickade till Micke.

Här är ett kort till min kära vän Sara som fyllde 30 i december.


Nästa kort har jag gjort till min fina Scrapvän Amy som fyllde år för ett tag sen. Det fick gå i röt och lite rosa - rockabillystil som jag tycker passar lite på Amy! ♥
Till sist har jag gjort ett ganska simpelt men välment tackkort. Till en tjej som ställde upp för ett tag sen. :)

Fler bidrag till min Lifttävling har kommit in idag, tack så mycket för detta! Ska försöka visa dem i bloggen vid tillfälle!

Kramis


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails