måndag 3 januari 2011

{ Sandra - Förgät mig ej }


Här kommer äntligen ett nytt DTalster för MiMas!

Det mönstrade pappret är från Pion Design - Förgät mig ej, en underbart vacker kollektion! Jag valde att använda pappret som mönsterpapper eftersom det var så vackert i kanterna. Tyckte både titeln på kollektionen och färgerna passade så bra till mitt foto som jag håller så kärt. Min vän Sandra som nu mera bor i himlen. Hon och ett gäng chihuahuor i koppel. En otroligt vacker och fridfull bild.

I samma serie kom ett papper där man kunde klippa ut tags och biljetter, väldigt bra! Jag klippte ut en tag till denna LO som jag skrev med mini alfabet från Adornits på. I paketet följde det oxå med organzaband i alla möjliga storlekar och nyanser som passade så fint till pappret. Jag stansade ut två fjärilar från Martha Stewarts fjärilstans och satte en blingsten på varje fjärilskropp. Använde mig av kvistrosor och en stor blomma från Prima. Till det satte jag dit hattnålen av guld. Knöt en rosett om fotot som jag har både vit och svart fotomatta bakom.

Du hittar så gott som allt i MiMas Butik som är uppdaterad med en massa godsaker, så mycket fint som kommit in! ♥ I MiMasbloggen hittar du mer inspiration...


2 kommentarer:

Maiden sa...

Superfin!!! Älskar åxå min fjärilstans!
Nu ska jag läsa vidare hos dig, såg att du hade lite skojsigheter på g... :-)
Kram

designatavlisa sa...

Vilken blogg du har!:) Många små gömmor med massor av inspiration, jätte roligt! har varit inne 4 gånger nu inom loppet på en timma:) haha. Jätte fina LO:s!
Ser fram emot att få se mer..
Lisa

Related Posts with Thumbnails