onsdag 16 februari 2011

{ Challenge: Min fina tjej / My sweet girl }

Scrap-Perra har en rolig februariutmaning som går ut på att man ska välja ett alster som någon utav de duktiga tjejerna i designteamet har gjort och lifta det... jag valde Tesas superläckra layout: Min fina pojke.

Så här blev min lift:

Scrap-Perra has a fun challenge in February, the challenge is to do a lift of one of the DT-girls scrap work at Scrap-Perras. I chose to do a lift on Tesas gorgeous layout: My sweet boy.

And here is my lift:


Ikväll har jag suttit och pysslat med ett minialbum eller rättare sagt ett påsalbum. Jag blir så otroligt sugen och lite avis på alla duktiga tjejers scrappade minialbum. Jag är helt ny på området och känner mig oerhört grön men så är det ju så kul med minialbum, fast det är lite svårt tycker jag oxå... inväntar min BIA så kanske det går lite lättare...

Jag blev i alla fall otroligt nöjd ändå över albumet och det är min lilla Sessa som ska få det när hon fyller år, 5 år - shit va tar tiden vägen!? Jag lovar att visa det så snart jag fotat det.

Hoppas ni har en härlig och scrappig kväll! :)

Tonight I have made a paper bag album. I have wanted to do mini album for a long time, I get so envious of you great scrappers out there doing so fun and cute mini albums. I'm a total newbie on this so I tought it was a bit difficult... I'm waiting for my Bind it all, maybe it'll get easier then...

I was very pleased with the result anyway and it's my princess who will have it on her birthday, 5 years old - My Gosh, time flies! I promise to to show you as soon as I photographed it.

I hope you have a lovely evening filled with scrap! :)

1 kommentar:

Rossella sa...

Go to your blog is always a pleasure! Fine your pages and beautiful you! I'm glad to have met you! ;)

Related Posts with Thumbnails