onsdag 16 mars 2011

{ AoS för Mollys - Home }

För några veckor sen kom Allt om Scrap ut med en ny e-tidning full av inspiration. Jag fick glädjen och äran att vara med. Jag har visat tidigare hur det såg ut i själva tidningen men här är den scrappade versionen.

Jag använde mig av Mollys fantastiskt fina januarikit. Temat va att scrappa om sitt hem eller sin hemstad. Jag valde att ha med mycket journaling på min för att jag ska komma ihåg hur jag tänkte just då när jag scrappade den. I den här layouten är journalingen mer i fokus än själva fotona men eftersom det är en BOM om mina tankar så tycker jag att det är helt okej. :)
Snart vankas en superrolig CC inne hos Mollys Scrapbooking, den tycker jag absolut att ni ska vara med på! Massa roliga utmaningar och happenings är på gång så kika in ofta så ni inte missar något! ;)









2 kommentarer:

smuulan sa...

Riktigt, riktigt snyggt. Gillar upplägget och placeringarna på pappret! Jag får så mycket inspiration av dina LO´s, tack för det! Jag älskar alltid färgerna! Än fast du har en tydlig stil så lyckas du få varje LO unik och i en klass för sig. Fantastiskt!
Kram kram

♥ Annlouise ♥ sa...

Mums vilken härlig LO - supersnygg design och du skriver helt fantastiskt snyggt!
Kram

Related Posts with Thumbnails