måndag 28 mars 2011

{DT MiMas: En cupcake till }

Hej på Er!

Idag tänkte jag visa min andra cupcake jag gjort och denna i lite mindre format - som jag skrivit tidigare (tror jag) så jag har altrat en del på sistone och det blir verkligen roligare och roligare - även om mitt hjärta slår lite extra för layouter så är det ju kul med lite omväxling! :)

För att göra en likadan så är det bara att googla, det finns massor med bra tutorials på nätet och det är en kombination av flera. :)
Så voi'la:

Hos MiMas hittar ni så gott som allt material: Söta tårtpapper, prickiga, vackra sidenband och organzaband, pärlfloss, rosor och passande papper till botten. Jag tog en spillbit som jag hade hemma till denna botten. Det ända du kanske får köpa in någon annanstans, i en hobbyaffär är styrolitkulan som jag har som bas. Jag har använt en röd flirtkula som jag glittrat till med stickles. :) Ett riktigt roligt projekt att göra en vardagkväll...



Hoppas ni gillar den, mina pryder nu hyllan i vardagsrummet. Jättefin blev dett! ♥

Ha det så gott, här hemma måste jag kurera mig då jag ligger nerbäddad i soffan med influensa. :(



5 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Sååå söööööt! Hoppas du kryar på dig snabbt. Ligga sjuk är inte kul.

Marit sa...

Jätte söt, kanske man skulle prova på att göra en sådan. Är ju en söt liten gå bort present.

Anonym sa...

Åh vilken fin cupcake.
Krya på dig

smuulan sa...

Supersött ;0)
Här är vi också sjuka och det är PYTON! Krya på dig!
Kramis

Marit sa...

Jag är ledsen men jag lyckades inte hitta ngn bra beskrivng på hur man gör en sådan cupcake. Har du ngr tips?

Related Posts with Thumbnails