fredag 4 mars 2011

{ Svensk Scrapbooking i Karlstad }


Så äntligen känner jag mig färdig... jag har plockat i ordning i huset så att man kommer hem till ett något så när städat hus, jag har suttit i telefon ca 2 h, en med min reskompis Sara och en timme med min reskompis Jenny ang planerna för helgen osv... mycket trevligt men där försvann lite viktigt tid ;).

Som tur va packade jag scrapsakerna igår, men jag hade ändå en hel del kvar. Jag slog in presenter till Antonia, hittade inte vanlig tejp så jag fick använda washitejp ;), gjort färdigt kortet, rensat handväskan, packat kläderna, skrivit lista på sånt jag inte får glömma i morgon bitti... sen kommer jag inte på mer... ;)

Tänkte innan det är dags att släcka lampan, blogga en layout - vet ju inte hur uppdaterad bloggen blir denna helg. I helgen ska jag på nästan det bästa jag vet... åka på scrapträff - detta är heller inte vilken scrapträff som helst det är Svensk Scrapbookings mässa och träff i Karlstad. Det kommer att vara inte mindre än 16 scrapbutiker på plats, pengar kommer rulla -I'll tell you! ;). Träff med ca 70 deltagare, massor med inspirerande demos, mina fantastiska scrapvänner Sara och Jenny åker med mig, vi bor hos världens bästa Emilia OCH jag får träffa flera goa och trevliga medlemmar från Svensk Scrapbookings forum... näe det är verkligen ingen vanlig träff... undrar just hur mkt man får scrappat... ;) På lördagkvälle är det galamiddag med underhållning och därefter midnattsscrap. :D

Ja jag längtar så jag undrar om jag kommer sova något i natt ( tror det för jag är rätt trött) jag känner mig som ett barn före julafton! :D

Ska försöka blogga lite från min iPhone så ni får vara med på ett hörn och se vad vi sysslar med i Karlstad, när vi kommer fram i morgon, blir det shopping på stan, kalas på kvällen hos Emilia... sen träff för hela slanten. :D

Hoppas vi ses där!!

Ni andra får oxå ha en jättetrevlig helg!

Sov gott!!

Finally I feel ready to go to bed. I have somewhat cleaned the house, I have been on my phone for two hours talking with my road trips friends, Jenny and Sara. I'm glad I packed most of my scrap stuff yesterday. Cause I had a lot of things to do this evening. I wrapped up presents for Antonia, used washi tape because I didn't find the regular scotch tape. Finished a card, cleared my purse, packed my clothes, written a list of things to pack tomorrow etc.

So before I turn the light off I wanted to blog, I don't now how much I can update the blog this weekend. Because this weekend I'm going to almost the best that I know of - I'm going to a crop, and it's not a usual crop - It's Svensk Scrapbookings exhebition and crop in Karlstad. It will be not less than sixteen shops on the exhebition - money will roll -I'll tell you! ;). The crop has about 70 scrappers, a lot of inspiring demo's, my fantastic scrap friends Sara and Jenny are going with me, we will stay at the world best Emilia AND I'll get to meet several friends from the Svensk Scrapbookings forum... no it isn't an ordinary crop... I just wonder if I get to scrap anything, with all that's going on. ;). On the saturday evening there will be a gala dinner and stand up and afterwards it is a midnight crop. :D

I'll try to blog on my iPhone so you can se what we are up to, when we get there we will go shopping in the city, Emilia is throwing a party friday night, and after that it's scrapbooking the rest of the weekend. :D

Hope you all have a great weekend!

Sleep tight! ♥


2 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Hoppas att du får kul. Lite avis är jag allt men det är långt till Karlstad från lilla skåne. Scrappa på!

smuulan sa...

WOW, spännande! Låter nästan bättre än julafton! Förstår att pengarna kommer att flöda!!!Önskar dig en riktigt riktigt härlig helg!
Kram kram

Related Posts with Thumbnails