tisdag 29 mars 2011

{ Tandis }




Tyckte det va dax att visa en layout igen, eller vad tycker ni? Denna gjorde jag på Vårgårdaträffen, utmaningen va att lifta en av sex layouter samt använda minst tre saker från välkomstkitet (som va riktigt smaskigt), jag använde snöret, washitapen, klädnypan och serietidningssidan från välkomstkitet.

Fotona är från när Antonia va hos tandläkaren nu i mars. Hon va så duktig så! Det enda hon inte gick med på va bananklistret, det mindes hon allt för väl när hon va på 3-årskontrollen sist. :D (I don't blame her).

Jag har använt papper från MME's Stella Rose.

Tack för era krya-på-dig-hälsningar, det betyder mycket... känner mig lite piggare idag, ingen feber iaf, fast hostan och näsrinnandet håller i sig... hoppas jag blir piggare i morgon!

Stor Kram!

2 kommentarer:

smuulan sa...

Underbar LO, med superhärliga färger i fotona också! Gilla massor!
Kramis

Malin sa...

Denna gillade jag verkligen. Jag "snor" ideń av dig med att ta kort hos tandläkaren om det är Ok?!

Related Posts with Thumbnails