måndag 18 april 2011

{ Hässelby }


Hej Kära vänner,

Nu har det ekat tomt här några dar - inte likt mig jag vet men det är mkt som händer just nu...

Hinner inte scrappa så mycket som jag skulle vilja för tillfället ;) men har en del på lager som jag inte hunnit visa för er ännu.

Här är ett fotocollage från när jag hälsade på mina kära goa vänner i Hässelby, det va en riktigt mysig dag och kväll! ♥ Hoppas på att få göra om det snart igen!

Jag har så klart använt det superläckra färgglada aprilkitet "Cirkus i stan" från Mollys Scrapbooking!! Kikade in i webshopen efter helgen och får se hur mycket läckert och snyggt som helst - det dyker upp massor med smaskens hela tiden så det gäller att hålla sig framme ;). För massor med härlig inspiration så rekommenderar jag ett besök i Mollybloggen och ni har väl inte missat påsk-CCn??

Stor Kram på Er kära vänner och besökare!

1 kommentar:

Louise Lagerfeldt sa...

Vilken söt!!!!
Hoppas allt är bra med dig och att vi ses i sommar!
Kramar!

Related Posts with Thumbnails