fredag 1 april 2011

{ Kronprinsessan Victoria ♥ Prins Daniel }

Bildkälla

Klockan 9.40 idag beräknas Kronprinsessan Victoria och hennes Prins Daniel anlända till Vrigstad, ett litet samhälle med knappt 2000 invånare. Där jag är uppvuxen och numera bor igen. Är det inte häftigt så säg?!

Jag är royalist och tyckte det va så roligt och mysigt att följa Victorias och Daniels bröllop, tycker de båda verkar som väldigt godhjärtade, enkla och sympatiska människor med tanke på deras ställning och det är fina egenskaper hos vår tronföljare.

Jag har till och med framkallat några foton som jag tänkte göra en layout av från bröllopet som minne, kanske blir nu snart. Jag hade gärna varit på plats i Vrigstad idag men är på arbetet. Antonia däremot skulle följa med sitt dagis på en promenad och kanske får hon en skymt av dem! :)

Kronprinsessan och Daniel är på länsbesök (eller vad det heter) och ska besöka en lokal kändis, nämligen motivlackeraren David Gunnarsson som främst lackerar hockeymålvaktshjälmar över hela världen. Han hade själv skrivit till hovet och bjudit in och tänk de hade tackat ja. Coolt!

Efter besöket i Vrigstad ska de vidare till Svenssons i Lammhult som ligger tre mil härifrån.
Bildkälla

Är det inte läckert att de på den översta bilden ser ut som superstjärnor och medan på de här två senaste ser ut som "vem som helst", de är så härligt "mänskliga" på något sätt, om ni fattar hur jag menar! ;)


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails