tisdag 5 april 2011

{ Nya etiketter }

Igår kväll satt jag och fipplade med mina etiketter här i bloggen. Jag är själv inte jätteförtjust i alldeles för många etiketter och gillar när det ser ordnat ut och är lätthittat så klart...

Jag har valt att slopa mina "album" för jag tror kanske inte att ni scrappare som läser bloggen bryr er så mycket om till vilket album mina layouter hör... ;)

Därför har jag valt att döpa om etiketterna lite och det tog sin lilla tid... jag har nu en etikett för Dubbla Layouter (gillar själv att hitta den inspirationen hos andra), Minialbum och "min" specialité Layouter med flera foton och med flera menar jag fyra och fler... Jag utmanar mig själv, är en etikett för olika utmaningar jag deltar i (för min egen skull) 100 alster innan shopping (som jag misslyckades med kapitalt (!), 8 is enough, Project 12 - Månadslayouter osv...

För övrigt har jag mina BOM-layouter separerade, vintagelayouter, altrat och kort/ stämplat. Jag har valt att behålla mina layouter per år eftersom jag själv tycker att det är roligt att gå tillbaka år för år och se min egen utveckling... Det finns oxå några andra etiketter, när jag startade med bloggen tänkte jag mig ha lite annat som inspirerar mig än just scrapbooking som inredning och rosa - även lite makeup och sånt men då scrappen har fått ta mer och mer utrymme så har jag valt att komprimera dessa etiketter. Kan hända (troligtvis) att jag ändrar om fler gånger men så vet ni hur jag tänkt i alla fall. :)

Hoppas ni fortsättningsvis gillar att titta in här och att ni lättare kan hitta om ni söker något specifikt, jag svarar oxå gärna på frågor om det är något jag missat att specificera i min text.

Hur gör ni med era etiketter? *nyfiken*

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails