måndag 23 maj 2011

{ Spontanbesök och scrappad present }

 Idag har goaste Terés varit hos mig och hälsat på. Vi har träffats en gång tidigare på mässan och träffen i Karlstad som Svensk Scrapbooking anordnar. Men det känns som vi träffat varandra fler gånger än så men så har vi ju kontakt via forumet och FB. Visst är det härligt med människor man lär känna pga sin hobby och som kan bli riktigt goda vänner, fantastiskt egentligen och många av mina nyfunna vänner är just scrappare. Ett vänligt och fantastiskt "släkte"... :)

Terés va på konferens i byn och mindes att jag bor i Vrigstad så hon frågade på FB om hon fick komma och titta på huset när hon ändå va här... självklart fick hon det och jag blev så glad att hon frågade. Jag älskar spontanitet och blir så glad när jag får hem mysiga och goda vänner... det va ett par härliga timmar! Så fick jag äntligen chansen att dricka det goda vänskapstéet som min kära vän Lollo hade med sig, vi hade ju full sjå att dricka rosa bubbel så något te hanns inte med då. ;)

Anyways... Terés kom inte tomhänt även om jag tyckte att det va present nog att få henne på besök så hade hon scrappat den mest ljuvliga presentpåse som ni ser på bilden, inte nog med en scrappad framsida så hade hon oxå stämplat baksidan med läckra fjärilar och chalkat kanter. ♥ En äkta scrappare är va hon är! ;)

Inuti påsen låg en present i celofan, en ljuvligt doftande tvål i härligt papper och med texten "du vet väl om att du är värdefull", ett doftljus och en vacker handduk samt så klart Terés ljuvliga och välkända tag. Hon är fenomenal på tags i äkta Tim Holz-anda gör hon dem. Så fiiiin! Kommer ha både påse och tag väl synligt så jag kan se dem. Jag ääääälskar att få handgjorda saker det betyder långt mer än en köpt present även om jag så klart blir jätteglad för sånt oxå men att någon tar sig tid att skapa något till mig, det är värt mycket ♥ kanske förstår man mer när man vet hur mkt tid och arbete som ligger bakom oxå?!


Tack Terés för besöket och den fantastiska inflyttningspresenten! ♥ Varmt välkommen tillbaka! :)




1 kommentar:

Terés sa...

Det var minst lika kul å ge bort... Ses snart hoppas jag! Kram

Related Posts with Thumbnails