måndag 27 juni 2011

{ Macho - Världens finaste hund! }

Hej på Er! ♥

Hoppas ni haft en härlig midsommarhelg trots lite regn och rusk... :). Vi har haft det toppen, vi hade planerat att åka till Öland men så kände jag att det va skönt att va hemma och hinna fixa med huset lite oxå. Blev dock inte så mycket fixande med huset, jag rev färdigt tapeterna i v-rummet, målade taklisterna i v-rummet, spacklade och slipade lite... men så hann jag med att städa alla rum vi använder och det känns så skönt att ha det rent och fint på dessa ställen. Välbehövligt då jag lagt städningen lite åt sidan eftersom jag hellre vill renovera...

Men så blev det midsommarfirande med syrran och hennes familj *mys*, lördagen blev det grill med goda vänner och söndagen träffade vi världens finaste hund och som till och med varit med och vunnit en "skönhetstävling" för hundar här i kommunen.

Det är alltid lika roligt att träffa honom och hans nya mattar, han vet så väl vem jag är och blir så lycklig att han hoppar och skuttar när man kommer. Till och med så att han hör att det är min bil som kommer eftersom han blir helt till sig redan innan jag ens hunnit stiga ur bilen berättar hans nya matte. Ja hundar är underbara och Macho är enastående klok, man förundras varje gång man träffar honom. ♥

Han är inte jätteförtjust i barn men Antonia har han lärt känna och han låter henne klappa, kela och gosa med honom och hon blir så glad och stolt då!

Tog ett par bilder med telefonen som jag tänkte ni kunde få se...







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails