onsdag 7 september 2011

{ Dagisfotografering idag }



Min söta lilla jänta har fotografering på dagis idag. Förra året valde hon en silvrig vinterklänning som hon prompt skulle ha och fotograferingen va i slutet av oktober. Behöver jag säga att bilden blev väldigt färglös och tråkig så i år gick jag inte med på att hon skulle bestämma outfit.

Jag hade hittat en supersöt blustunika och ett par tuffa grå leggings av jeansimitation som vi va duktiga nog att prova ut några dagar innan och hon verkar vara nöjd med valet trots allt.

Idag på morgonen så va tydligen saken inte utagerad. Trötta som vi alltid är vid den tiden på dagen så försökte hon börja på med att jag skulle öppna garderoben till hennes klänningar - men det gick jag inte med på och hon märkte nog min bestämdhet i rösten för - för en gång skull blev det inget krångel utan hon (jag) satte på sig kläderna utan protester.

Mormor hade klippt luggen kvällen före och jag fick sätta ett diadem i håret  och lite genomskinligt läppglans och hon blev såååå otroligt söööt! Jag fick för mig att ta lite bilder på henne med mobilen innan vi skulle åka - tyvärr blir inte kvalitén så bra - jag ångrar nu att jag inte tog med systemkameran istället men då hade hon tröttnat.

Så här söt är min lilla donna idag! ♥

En riktig liten spexare är vad hon är! Ska bli så roligt och pirrigt att få se de riktiga fotona när de är klara!



Visst är hon UNDERBAR! :D ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad rolig hon är! JAA HON ÄR UNDERBAR!!! <3<3<3
/Moster Becca

Morfen sa...

Vilken fantastisk fotoserie!! :D

Anonym sa...

Sötfia :-D
/Malin

Related Posts with Thumbnails