torsdag 20 oktober 2011

{ DT Mollys: Två duktiga tapetrivare }


Här har jag gjort en layout av härliga Farmhouse från Crate som finns hos Mollys. En superhärlig serie i lite murriga färger som passar bra nu till hösten. Denna kollektionen är ju lite härligt lantlig, gammaldags och med söta möbler med mera... därför tycker jag att den passar så bra för mina renoveringsbilder som på denna layouten:

Jag har använt hela sex olika mönsterpapper, kul ibland och blanda in flera olika och alla papper matchar så väl ihop med varandra och det är roligt att kunna använda även spillbitar på sina layouter. Som dekorationer hittade jag söta virkade blommor i matchande färger som jag handlat av Mollys vid ett tidigare tillfälle, de har jag helt enkelt fäst med en häftapparat. Övriga dekorationer är chipboards från samma kollektion. Titeln är oxå från Crate men från julkollektionen men passade väldigt bra ändå tycker jag. Finns även de i shoppen!
För mer inspiration rekommenderar jag ett besök i Mollybloggen!

Ha det så gott!

Stolt designer för Mollys

1 kommentar:

Michaela sa...

Vilken fin layout, eller vad det nu heter ;) Jättesnyggt! Kul att använda så många olika papper....kram!

Related Posts with Thumbnails