torsdag 27 oktober 2011

{ Min syster: Veckans Läsarrecept }


I Expressenbilagan Mitt Kök, är min kära syster Isabella med och tipsar om det goda receptet "Fredagstortilla med kyckling", det tänkte jag göra i morgon kväll när jag får långväga besök från Stockholm i helgen... ska bli så mysigt att få fina vänner på besök och jag hoppas att de kommer att känna sig riktigt välkomna och hemmastadda i mitt nya hem.

Eftersom jag blivit bättre på att planera och laga mat så ska det bli kul att för omväxlings skull få skämma bort dem lite, de som gör det så fint när jag och Antonia kommer på besök...

Ikväll blir det avtackning av en anställd på jobbet. Vi ska ut och äta och det vattnas i munnen bara av att tänka på en saftig köttbit... yum va gott!!!

Mat är väl oxå en form av kreativitet och pyssel, eller? ;)

♥ Emmeli

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails