lördag 22 oktober 2011

{ Minialbum: Roadtripp till Emilia }

Hej!!

I våras gjorde jag detta minialbum som jag ännu inte bloggat...

Det är verkligen roligt att göra minialbum och det finns så otroligt många fina och roliga tekniker att göra dem på. Här har jag gjort ett clearalbum - inspirerad av Jenny/ e.j.m.

Jag tog så många fina foton när vi va på Svensk Scrapbookings mässa och träff i mars i år att det skulle bli för många layouter att få med alla bilder - därför fick det bli ett minialbum istället.














Det va lite klurigt att använda sig av en genomskinlig bas (overlays) eftersom man måste tänka på hur båda sidorna blir när man sätter dit foton, papper och decos men jag måste säga att jag blev faktiskt riktigt nöjd. Har satt lite fina charms i albumringen...

Blir lite småsugen på att göra ännu ett minialbum... kanske blir det tillfälle i morgon för i morgon kommer min fina vän Sara och pysslar med mig hela dagen! Det ser jag fram emot så mycket!!

Har ni förresten tips på något roligt minialbum jag kan göra i morgon så länka gärna till en tutorial så blir jag glad! :)


Kram på Er!

5 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Vilket fint album=)
Hälsa Sara=)
Föresten du skall inte till stockholm ngt under jul mellan dagarna?


KRAM
Jenny

TesaB sa...

Åhhhh! Vilket HÄRLIGT sprängfyllt underbart album! Läckert med clearbasen!!!

Morfen sa...

Toksnyggt!

Michaela sa...

Snyggt!!

Marit sa...

Vilket fint album då fått till, fick lite inspiration.

Related Posts with Thumbnails