onsdag 23 november 2011

{ Lite från Loppisliv & Betong }

Ibland blir jag bara så stressad över allt jag vill göra men inte hinner... en sak är alla härliga inredningstidningar och böcker som jag skulle vilja sätta mig ner och sluka... det är så roligt att få nya idéer... samtidigt som stressen inte slutar där för då vill man ju hinna göra projekten oxå.

Jag har börjat göra så att hittar jag inspirerande bilder så tar jag kort med min iphone och så får idéerna samlas där, för att riva i tidningar och böcker vill jag inte och det går ju inte när man lånat heller. Det är ju oxå så svårt att komma ihåg i vilken tidning eller bok man sett just projektet när man väl har tid och lust att göra det... så här kommer lite inspiration som jag fastnade för i boken Loppisliv & Betong som min syster Isabella hade köpt.



Älskar stegar... så läckert!
Sånna här betongkuddar vill jag göra framöver, coola för de se så mjuka ut... :)
Gillade mönstret som fanns när man öppnade boken.
De här gamla spelen minns ni väl? Coolt att göra det helt vitt tycker jag!
Älskar dessa färgglada industripallar och skulle gärna vilja ha en... ROSA.. ;) visst blir man helt glad av denna bilden!?
En sån här altan skulle jag vilja ha och framförallt parasollet ;)
Det var alles för idag... ikväll vankas tjejmiddag på restaurang... ska bli riktigt roligt med tjejsnack och att äta ute... Ha en toppendag mina vänner! ♥

Emmeli

1 kommentar:

Michaela sa...

Snygg labyrint! Fint med vitt som sagt.. och de där betongkuddarna! Häftigt! Man får ju för sig att de känns som såna där små riskuddar man hade på huvudet osv på idrotten när man va liten! haha.

Related Posts with Thumbnails