torsdag 17 november 2011

{ STHLM i mitt ♥ }

För ett litet tag sen va jag på en dagstripp till Sthlm, faktum är att man faktiskt hann med mer än vad man trodde på en dag med 40 mils bilresa enkel resa... vi gjorde vårt egentliga ärende och sen blev det en del shopping på härliga Kungsholmen...


Granit hade många läckra saker bland annat dessa urläckra lampor!
På Designtorget blev jag så förtjust i dessa söta salt och pepparkar... de hade magneter i nosen som höll dem samman.
Och till jobbet köpte jag denna fiffiga magnet att ha på diskmaskinen. Det är alltid en ständig fråga om det är rent eller inte i diskmaskinen då vi mestadels använder muggar och glas... nu behöver man inte undra längre så länge det sköts och det har det gjort hittills iaf... oxå den från Designtorget...

Hittade en ny favvobutik som jag inte besökt tidigare, en gigantisk affär med källare och en massa inredningsprylar i olika stilar... en del va bara krimskrams medan andra saker va så läckra... Har för mig att den hette In och Finn... och den ska finnas även på nätet... hoppas på ett återbesök där snart!

Idag är en riktig GLAD-dag tycker jag... härligt att känna att livet är på topp så där extra mycket... ändå är det en helt vanlig torsdag... men i morgon är det fredag och då är helg igen och jag skriver igen för de kommer fasligt ofta nu för tiden - både på gott och ont!

Kram på Er! ♥

Emmeli

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails