onsdag 29 februari 2012

{ Kalmar Slott för Mollys }

 Jag fortsätter med material från Crates ljuvliga kollektion Random.

Hittade en snygg LO från Pinterest som jag liftade, Pinterest är verkligen en bank av ljuvlig inspiration och vackra bilder. Bara själva bilderna ger så mycket glädje men att man sen kan göra slag i och göra ett och annat pyssel av allt man hittar är ju plus i kanten... ;).

Så även jag har hoppat på trenden (om det nu är en trend, har sett dem lite här och där det sista, inte minst i Mollybloggen) med "banners". Så många ljuvliga papper det finns i denna kollektion att det är roligt att få med många mönstrade papper.



Här har jag haft ett svart cardstock som bakgrund och sen ett mönstrat papper som jag skurit lite mindre och där jag ruggat och rivit i kanterna lite. Ville först sytt en ram runt det pappret oxå men då hade inte min symaskin hunnit komma och nu blir det nog svårt att göra i efterhand med alla decos som kommit till. ;)

Övrigt jag använt är chipboards och andra dekorationer från samma kollektion som fjärilen och den veckade "blomman". För att förgylla har jag satt dit vita halvpärlor lite här och där. Det veckade tyllbandet gillar jag massor och finns i många fina färger... på bilden försvinner det lite men det syns desto mer i verkligheten.

Till sist satte jag dit några rosor och lite härlig washitape.
Hoppas ni har en bra dag! På återseende!!

Detta hittar du i Mollyshoppen:

- Crates serie Random
- svart cardstock
- Random Stand Outs
- Vita halvpärlor
- Maya Road Tulle Pleat Trim
- Washitejp från You Do


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails