tisdag 21 februari 2012

{ Promenad med Dockan Anabelle }


Hej på Er!

Känns roligt att vara tillbaka i scrappandet igen även om det inte blir så ofta så är det kul att det blir av i alla fall! ♥

Älskar verkligen October Afternoons papper, de är helt ljuvliga! Inköpta hos Mollys men som tyvärr är slut allihop, men det finns ju massa andra vackra papper och annat smått och gott därinne man läskas av... helt sjukt va mkt nytt Lilo får in till shoppen jämt och ständigt! :)




Detta fotot är taget i höstas när Antonia prompt skulle ha med både dockan och sulkyn till affären, jag visste hur det skulle sluta men gick ändå med på det... mycket riktigt slutade det med att jag fick bära både kassen med mat, sulkyn och dockan hem... inte lika kul som på vägen dit när jag tog detta trevliga foto! :)

Älskar bollsnöret som jag häftat dit på layouten, det finns kvar i shoppen om jag inte minns fel och i fler färger... den söta flickan med hopprepet är en stickers jag satt på 3d-kuddar för att få upp den ur pappret lite. Knappar och spelkort mm är från samma serie nämligen Side Walks från October Afternoon!

Ikväll ska jag äntligen få pyssla igen, har packat väskan med härliga färgglada kit från Mollys perfekt att ha med på träffar då man har allt man behöver välmatchat i ett kit. Finns ett fåtal kvar från månader tillbaka om ni kikar i shoppen... kan verkligen rekommendera er att signa upp er på en prenumeration, ni kommer inte bli besvikna! :)

Ett mollykit och rykande färska foto blir en bra kombo för att kreativiteten ska flöda! :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails