fredag 9 mars 2012

{ Mollys färgglada kit: Fåglarnas paradis }

 Åååh har ni sett ett sånt ljuvligt kit jag kommer att få skapa med denna månaden som designer för Mollys Srapbooking!! Lyckliga jag! :D

Hoppas och tror att jag kan hämta ut det på posten idag och jag kan knappt bärga mig tills jag får tid att sätta mig och skrida till verket! ;)

Enstaka kit kostar 270 kr och finns här i shoppen. Prenumeranterna betalar 250 kr.

Kitet innehåller:

Mönstrade papper:
- Paradise - Blissfull Dots - Little Yellow Bicycle
- Paradise - Bird in Paradise - Little Yellow Bicycle
- Alora - Stitches - Bo Bunny
- Alora - Squiggles - Bo Bunny
- Alora - Alora - Bo Bunny
- Alora - Leaves - Bo Bunny
- Alora - Burst - Bo Bunny

Enfärgade papper:
Bazzil White
American Crafts Grey

Dekorationer:
- Paradise Cardstock Stickers with Glitter - Little Yellow Bicycle
- Jack & Jill - Beetle Black - Alpha Stickers
- Paradise Chipboard Slider - Little Yellow Bicycle
- Rhinestones Blue - Kaisercraft
- Snag 'em stamp - Imaginisce
- Turkosa blommor - Kaisercraft
- Pins - Little Yellow Bicycle
- Die cut cirkel - Kort & Godt
- Svart band med vit söm

Det matchande extrakitet:



Extrakitet färg innehåller:
- Alora - Bo Bunny - Journaling & Shapes
- Alora - Bo Bunny - Tiny Type Cardstockstickers
- Band - Dusty Olive

Du hittar extrakitet här i shoppen.

Önskar Er alla en superfin helg! ♥

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails