tisdag 10 april 2012

{ Min Man för Mollys }

 Här kommer en layout med min älskling på, skapat av det färgglada marskitet från Mollys. Så här snygg är han när han arbetar och jag som är svag för män i arbetskläder av detta slag tycker han är så snygg och stilig... min man med stort M.

Eftersom han slutar före mig och om vi inte ses på kvällen så händer det att han kommer förbi mitt jobb bara för att få träffa mig en stund och jag honom, en riktigt glad överraskning vid dessa tillfällen! Åh vad jag älskar honom! ♥



Bakgrundspappret kommer från shoppen men dock inte det färgglada kitet. De andra mönsterpapperna kommer däremot från det färgglada kitet. Övrigt jag använt är knappar och kuvert från Maya Road. Jag har klippt ut hjärtan som jag doodlat söm runt.

Detta hittar du i Mollyshoppen:
- Mars färgglada kit
- Kuvert från Maya Road
Stolt Designer för Mollys

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails