onsdag 11 april 2012

{ Stilikon: Elsa Billgren }

Efter att ha sett henne på melodifestivalen och läst om henne i inredningstidningen Tove kan jag inte låta bli att erkänna att jag blivit både faschinerad och lite smått förtjust i denna härliga tjej! Hennes stil är ju fantastisk och jag älskar hennes inredning... jag har kikat runt i hennes blogg och hittat följande inspirationsbilder hos henne, samtliga tagna för H&Ms höstkollektion 2011 med cupcakes och annat smått och gott! Till och med det tråkiga badrummet nedan blev fint med lite rosa piff! :)








Jag har faktiskt själv införskaffat mig handdukarna från denna kollektion, även tygkorgarna och redas kryddhylla har jag oxå hemma men inte fått upp i köket... kanske får jag sälja den på tradera igen eller så hittar jag en plats åt den i mitt nya scraprum! ;)


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails