torsdag 5 juli 2012

{ Antonia 6 år }

Svensk Scrapbooking hade sin årliga Midsommarcrop nu förra veckan och jag kände mig så taggad att vara med. Det va underbara utmaningar och jag ville göra flera stycken. Jag gjorde tre men hann aldrig med att lägga upp dem i forumet så att jag kunde delta i tävlingen...

Numera så har jag på min lediga tid fokuserat på pysslandet och inte så mkt på det här med allt på nätet och vad det innebär... så att scanna, beskära och sedan lägga upp bilder det blir lixom inte av för mig så ofta längre... så det va lite synd men samtidigt så fick jag ju gjort det viktigaste, skapandet... och det är en vinst i sig för mig! :)

Gjorde en väldigt enkel layout och man kan säga att jag kopierade skissen rakt av för jag tyckte den va så härlig! Så fick jag med en massa fina bilder som jag ville ha med! :)

Så här kommer mitt "bidrag".... :)

Kram 


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails