onsdag 4 juli 2012

{ John 30 år }



I våras fyllde min kusin John 30 år. Vi har ett speciellt band till varandra då vi är jämnåriga och "dubbelkusiner" med dubbelkusiner menar jag att vi är kusiner både på våra mammors och pappors sida. Eftersom min moster och farbror fann varandra de med. Vi har gjort mycket skojigt ihop med dem under vår uppväxt så jag ville göra något speciellt för honom.

Han ville inte ha några presenter utan istället att vi skulle sätta in pengar på ett välgörenhetskonto för barn. Fint gjort av honom, men det är sådan han är - en otroligt fin och omtänksam människa. Helt utöver det vanliga!

Jag ville göra en grabbig layout och hittade en passande kollektion från Echo Park Paper. Så när jag gjort klart layouten satte jag dit den på en hård kartonskiva så att han kan ha den uppsatt på väggen om han vill.

Bilden blev inte den bästa eftersom jag tog kortet på den i all hast på kalaset efter att jag gett bort den... jag brukar glömma att ta kort på sånt jag ger bort vilket är lite synd eftersom det är kul att ha på bilder i efterhand...

Hoppas ni har det bra!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastiskt, va duktig Du är. En fin kusin har Du också. Kramar

Related Posts with Thumbnails