torsdag 5 juli 2012

{ Present från min kära vän Anna }



Min kära vän Anna som jag känt längst av alla mina vänner kom på besök förra veckan. Med sig hade hon den här fina tavlan som hon gjort åt oss. Jag blev jätteglad! Har nämligen pinnat denna tavla på pinterest i hopp om att göra en egen en vacker dag (som så mkt annat jag vill göra från Pinterest) nu slipper jag det eftersom jag fått en!

Älskar att få hemmagjorda presenter, det betyder lite extra mycket att någon har lagt ner tid och arbete på något som är speciellt till mig! ♥ Tack kära vännen för både tavlan och vår tid tillsammans förra veckan, den va guld värd!!

Datumen på bilden är alltså vårans familj födelsedatum: Fredriks, mitt, Annas, Olofs och Antonias och till sist Fredriks och mitt förlovningsdatum! Det är så sant att dessa datum förändrade våra liv för evigt! ♥


Kärlek!

Emmeli

1 kommentar:

Michaela sa...

Snygg tavla - roligt att göra själv! :)

Related Posts with Thumbnails