måndag 23 juli 2012

{ STHLM Furniture fair }


En liten uppdatering borde väl vara på sin plats...

Nu är vi mitt uppe i vår semester och även om inte det har varit något vidare badväder så har man ändå kopplat bort allt som har med de vanliga vardagsbestyren att göra.. jätteskönt faktiskt... så det har inte blivit så mkt datortid eller iaf inte bloggande, inte scrappande heller eftersom vi i familjen har umgåtts och gjort saker istället.

Många fina vänner har vi haft på besök och det är så roligt!

I morgon bär det av på en ny liten tripp, det blir skoj!

Nu till bilden:

Här har jag gjort ett litet fotocollage från när jag och min älskling va på STHLM Furniture fair. Så mysigt att åka iväg så där bara han och jag på tu man hand. Lyxigt! Kul att gå på inredninsmässa när vi båda gillar sånt där.


Jag har använt lite washitape, thickers, vit penna, rubons, stickers och brads...

Ha det så gott och tack för att ni kikade förbi!

2 kommentarer:

Michaela sa...

Fint kollage!! :)
Kul att ni båda gillar inredning så mycket, det gör det hela lite roligare ju... kram!

Bella sa...

Jösses vad många kort du har lyckats få med på en enda LO. Jättefräckt!!

/bellis4 på Svensk Scrapbooking

Related Posts with Thumbnails