fredag 13 juli 2012

{ Trygg hos dej! }




Hejsan,

En ny layout jag gjort för lite sen... älskar Mollys färgglada kit som kommer varje månad, detta är aprils kil "fjäril vingad". Så härligt färgglada och så välmatchade och allt man behöver för att göra fina layouter (och kort)...


Det här fotot är från Öland i påskas... I Fredriks varma famn är jag trygg så det fick bli titeln på denna layout. Han är min klippa!

För en gång skull har jag lite mer dekorationer på än vad jag brukar, roligt att altinera sig lite...  

 Ta hand om er och ta vara på de som älskar er, ger er trygghet och närhet - det är det bästa som finns!


2 kommentarer:

Cattiegirl sa...

Oh....LO'n var så himla fin! Jag vet att man borde fråga först och handla sen, men nu blev det visst fel ordning för mej. Jag gillade så mkt hur du hade använt PP'pappret, så jag liftade upplägget på mitt senaste kort. Hoppas det var ok! :-)
Kram
//Cattie

http://cattiegirl.blogspot.se/2012/07/pink-lemonade.html

Annette sa...

Den här måste vara en av dina bästa! Älskar allt!

Related Posts with Thumbnails