tisdag 7 augusti 2012

{ DT för NVS: Undici med girlsen }

Kollade in mina utkast och fick se att jag inte bloggat denna layout, den är rätt gammal nu men ändå vill jag lägga upp den här för att ha mina alster samlade samt för att jag tycker den är lite läcker! :)

Det finns/fanns en utmaningsblogsida som heter Nerdy Victorious Scrapbookers där jag fick äran att ingå i deras designteam.

Älskar verkligen den här typen av utmaningar men tyvärr så stannade den av och det var för att grundaren till bloggen råkade ut för en tragisk händelse inom familjen. :( Jag hade hoppats på att den skulle fortsätta men det verkar inte så nu... synd!

Anyways... här är min layout och nedan ser ni collaget man skulle tolka! :) Ser ni likheterna?




Collaget



♥ Tack för titten! ♥

 

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails