fredag 7 september 2012

{ DT Mollys: Ägg }

För min del så har jag svårt att kunna scrappa säsongsfoton när alla nya material släpps eftersom jag framkallar mina foton, det kan dröja lite mellan mina framkallningar så därför är det så bra med scrapbooking. Man kan ju scrappa sina bilder när man vill och vill man ändå ha i datumordning i albumet så är det ju bara att organisera om dem i efterhand.

Så jag har väntat lite med att använda dessa supersöta vår- och påskpapper från Bella Blvd tills jag framkallat mina vår och påskfoton och nu blev det en layout på Antonia som stolt målat ett påskägg på påskafton.
 
 
 
Jag har använt tre olika mönstrade papper från serien Spring flings and Easter things från Bella Blvd, men skynda er på för serien är just nu på sommarrean. Jag har även använt bokstäverna i titeln och stickers i samma serie. Sen använde jag några olika typer av washitape, allra först mistade jag med mister från October Afternoon. De är bra på det viset att de torkar fort och att det blir lite färg av dem. Jag har bara "duttat" stänk genom att skruva av locket istället för att spruta. De andra "blom"dekorationerna har jag hittat i mina egna gömmor.


Material från Shoppen:





Related Posts with Thumbnails