torsdag 31 januari 2013

Pompoms, vimplar och Candy Bar

Att planera bröllop nu förtiden är både jätteroligt och jättejobbigt ;). Det finns ju så sjukt mkt roligt man kan göra - ja man skulle kunna planera och förbereda för ett bröllop i åratal om man bara orkade och ville ;).

Internet och alla webbsidor gör ju möjligheterna oändliga, två ställen jag hängde otroligt mkt på va Pinterest och Bröllopstorget... farligt farligt men härligt härligt! :)


Jag ville att vårat bröllop skulle kännas personligt och pyssligt, att våra gäster skulle känna igen sig i oss och eftersom jag är en pysslare så ville jag ju så klart pyssla mkt själv... jag ville att det skulle kännas lyxigt utan att vara för påkostat - det går om man gör mkt själv och söker efter olika alternativ och har tid... tiden va det väl lite värre med men det gick. Mot slutet fick jag prioritera mera för allt gå inte göra eller ha med...

Idag tänkte jag visa bilder på vår Candybar, vimplar och våra pompoms som jag gjort:




Det roliga med godisbaren var att vi klurat ut vad allas favoriter va, som ex. Brudens favorit: Ostbågar, Brudgummens favorit: Daim, Brudnäbbens favorit: Lakrits, Brudens mors favorit: Punchpraliner osv... det blev nio sorter. :)


Söta vimplar sydda med kantband och scrapbookpapper! :)


Här ser ni närbild på en tag, texten skrev jag med dymo.

Japp det va lite pyssel det, kommer nog mera inom kort! :)
 
Ha det så gott!!


2 kommentarer:

Malin sa...

Jättefint!!

Anonym sa...

Åh vilken härlig blogg du har med massor av fina scrap-alster! :)
Vad kreativ o duktig du är!
Vad kul med ett godisbord!
Undrar förresten hur en sån van scrappare som du gör med dina foton.....scrappar du det mesta eller väljer du "speciella" foton och sätter resten i vanliga fotoalbum....???
Med digitalkamera har man ju MASSOR av foton.....svårt att veta hur man ska göra med alla........
Själv har jag inte scrappat så mycket....har en del scrapmaterial men har inte riktigt "vågat" göra så mycket än......men det ska bli mer!
Tack för allt fint du visar här, så mycket inspiration!!!
Kram/Nettan

Related Posts with Thumbnails