måndag 21 januari 2013

2012-2013 Året då drömmarna slår in

  Hej, En kort liten hälsning till Er snälla och trogna bloggbesökare som fortfarande tittar in här då och då! :)

Jag vill bara säga att jag och min familj lever och mår bra, jättebra faktiskt! :)

Det nya året började jag som gift till världens bästa man - mannen med stort M. Att få vara hans fru känns otroligt stort och underbart! :)

Finns mkt att berätta och längre fram kanske jag visar mer bilder och allt pyssel som jag gjorde till vårt bröllop! :)

Hoppas ni har det bra! ♥


Kram


5 kommentarer:

Anna /Morfen sa...

Det är så underbart och jag är så glad för din skull, er skull. Ni är så fina tillsammans och ni har verkligen blivit en stor och härlig familj. Kramar och lyckönskningar! <3

Camilla sa...

Men så vackra ni är!! Önskar er all lycka!!

Ingba sa...

Grattis! Vad fina ni är.
Kram och lycka till!
Inger

Marit sa...

Grattis. Vad roligt att du börjat skriva på bloggen igen, har saknat det :)

Michaela sa...

Vilken fin bild!! :)
Så vackra..

Related Posts with Thumbnails