söndag 10 maj 2009

Saker som ska göras i scrapsynpunkt!

  • Sortera ut bilder och hitta passande papper
  • Sortera ut och photoshoppa bilder för framkallning
  • Framkalla fler bilder
  • Rensa och sortera lite bland alla scrapgrejer
  • Sätta in alla nygjortda LO's på rätt sidor i rätt album i kronologisk ordning; ett för sessan och ett för mig...
  • Kolla så att limet på LO'sarna sitter eller bättra på det som sitter löst (det är det som är jobbigast med att scrappa att limmet vanligtvis inte sitter alls bra och dessutom måste man ju verkligen ha koll på att allt är syra och ligninfritt... dessa fotorutor man sätter bakom är värdelösa och lossnar mest hela tiden, har någon något bra tips på annat lim som sitter bättre för foton och papper så tar jag tacksamt emot det och som oxå är syra och ligninfritt?!?!
Nu har jag ju scrappat 10 LO's i helgen så jag får väl vara nöjd för ett tag, antar att det inte kommer bli så mkt den närmaste veckan... men jag är glad att jag hunnit med att pyssla så mycket denna helg!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails