söndag 10 maj 2009

Fotona slut

Hann scrappa lite även ikväll även om jag va rätt trött efter biltvätten... men är man inne scraptänket så kan man inte hejda sig...

Men det blev bara två LO's både för att jag började betydligt senare med att scrappa ikväll och för att de utsorterade fotona tagit slut... får gå igenom min låda med foton i morgon och se om jag har lite nytt roligt att scrappa och gammalt med för den delen... jag vet att jag har en hel del...

Tycker det är rätt skönt att förbereda sånt innan jag börjar scrappa välja ut foton och passande papper, ibland kan det hända att jag byter papper när jag väl väljer att scrappa dem men oftast så använder jag de papper jag redan valt ut och det sparar ju en hel del tid när man väl ska scrappa. Dessutom kan jag göra sånt när Sessan är vaken...

Bilderna kommer under morgondagen.

Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails