lördag 9 maj 2009

LO's från gårkvällen

Här kommer de LO's jag gjorde igår när Beccis va här... det är så roligt!!

Denna blev jag inte hundra nöjd med, den känns rätt plottrig... jag har försökt tänka om jag kan ändra något men inte kommit på något bra så antagligen kommer den att få se ut så här trots allt, hidden journaling finns oxå bakom mittenfotot... kul med lite hemliga lappar att läsa för Sessan när hon blir äldre! ;)

Den här gillar jag verkligen, men så är det mycket lättare och roligare att scrappa med bara ett foto, det blir mer smakfullt och stilrent, men så är det otroligt svårt att bara välja ut ETT foto till en LO oftast har jag ju en hel bildserie som jag vill ha med...


My little moviestar... här på bilden ser titeln ut att "drunkna" lite i det mönstrade pappret så är inte riktigt fallet på den riktiga... jag testade att fota både med och utan blixt, de blev helt klart bäst utan men nackdelen är att man inte ser blänk och glitter så bra då... dessa bokstäver är riktigt glittriga lixom pussmunnarna är metallicrosa...

Här skar jag ut lite från det mönstrade pappret och stack in fotot inunder, sen glossade jag mitten på blommorna lite...

Får se om det blir mer till kvällen?

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails