lördag 9 maj 2009

Scrapbloggsurf

Hmm... man kan verkligen bli sittandes framför datorn insurfandes på en rad olika scrapbloggar och den ena bloggen är finare än den andra, och då tänker jag främst på scrapalsterna... man får ganska lätt lite prestationsångest när man ser hur duktiga alla andra är samtidigt som det ger en massa inspiration...

Scrappare är ju vanligtvis flitiga bloggare, många har ju bloggar... har precis fått lära mig något nytt "Blog Candy" det är tydligen ett pris som lottas ut om man är med och tävlar. Då måste man ha lagt upp bild och länk till bloggaren som lottar ut detta... finns hur mkt som helst och jag vill ju kunna och lära mig allt men har varken tid eller ork känner jag...

Sen vill man ju ha så mkt mer saker och dekorationer, det var ju perfekt på scrapmaran för då fanns ju butiken till hands för så fort man fick en idé så va det ju bara att springa till butiken och inhandla det man inte hade. Dessutom hade Amy med sin revolution -i Like - i want... så jag fick stansa ut en massa fina bokstäver oxå! Jätteroligt!

Hoppas verkligen på att vi kan ses snart igen och scrappa för det var verkligen fantastiskt roligt!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails