lördag 9 maj 2009

Scrappingstim

Jo den här helgen verkar gå i scrappingens tecken... vilket jag är överlycklig för! Har äntligen tagit mig tid att sitta ner och pyssla lite, det är inte alltid så smidigt med en söt liten treåring där ögonen lyser så fort hon får se all små söta dekorationer, papper, pennor och lim... hon vill ju oxå pyssla. Därför har jag fått offra delar av min nattsömn för att hinna med lite.

Igår va min kära syster Rebecca här, hon broderade och jag scrappade när vi nattat Lillan med två böcker. Vi slängde ett öga på talang då och då. Så mysigt när hon är här. Sen hade hon med sig filmen Bride Wars, har felat se den... en riktig chickflick-movie... så passande! Jag hade ju full sjå att både scrappa och se filmen samtidigt men det var ju en rätt lättsam film som man inte behövde hänga med på varenda sekund. Tycker den va lite extrem emellanåt "all american" men å andra sidan gillar jag att se sådana filmer emellanåt... speciellt som sällis när man pysslar med annat oxå...

Det va en lyckad fredagkväll!

PS. Ska strax lägga in de alster jag gjorde igår...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails