måndag 20 juli 2009

Äntligen...

...eller äntligen och äntligen... efter att ha letat på både nätet och i leksaksaffärer och inte hittat något sminkbord till prinsessan (i alla fall inte något som fallit mig i smaken) så snubblar jag över ett jättesött och fint på ÖoB -vad är oddsen lixom? Billigt oxå 169 pix... hur sjutton ska jag kunna vänta fram till jul som va tanken, jag kan ju nästan inte bärga mig till vi kommer hem så jag får plocka ihop det. ;) Ännu så länge får det ligga kvar i lådan eftersom det är så mycket delar...

Men det ser riktigt fint ut och med tillhörande hårfön, läppstift mm... så kul hon ska ha det...

Häromkvällen sa Sessan (innan vi ens köpt det) -Mamma jag vill gå och sminka mig... hon är ju för rolig, för ännu så länge så tror jag inte det handlar om utseendefixering, inte vid tre års ålder utan att hon faktiskt tycker det är väldigt roligt! -That's my girl!

2 kommentarer:

Anna sa...

Där man minst anar det. Visst är det kul. Men ÖoB??? Det känns ju verkligen otippat, minst sagt.Fint var det ju också. Det är verkligen jobbigt när man köpter julklappar så långt i förväg men du får lägga undan det så du själv glömmer bort...

Michaela sa...

save it, save it!! :D
julklappen är ju räddad liksom!! :)

...ibland är det bra att vänta också...

Related Posts with Thumbnails