måndag 13 juli 2009

Smyckesskrin och hattaskar!

Jag är helt lyrisk för jag har hittat min favvobutik - eller i alla fall en av dem!! Butiken heter Tindra och ligger i köpstadens centrum i Färjestaden här på Öland... ägaren är 70 bast och inhandlar det mesta från England...

När jag kom in i butiken möttes jag av det här:


Jag blev helt förälskad både i skrinet och kudden... men insåg till mitt förtret att jag bara skulle ha råd med skrinet denna månad, har shoppat tillräckligt och borde hålla igen lite nu till nästa lön... har ju semester och på semestern vill man ju ha råd att hitta på saker!

Men berättade för min kära mor och sa att jag önskade mig kudden i julklapp - frågan är om jag klarar mig så länge. Annars får jag väl köpa den av henne på nästa lön istället. -Smart va?!

Köpte dessutom är kanonfin hattask som jag ska ha lite glasögon och annat smått och gott i, det är meningen att dessa fina skrin och askar ska finnas i mitt framtida dressingroom. Vet inte hur de ska göra rättvisa hemma hos mig eller hur de ska få plats för tillfället men jag hoppas och tror att dessa läckerheter ska kunna ta plats någonstans!


Hittade oxå födelsedagspresenter till ♥, det va egentligen därför jag åkte in till centrumet in the first place! Så jag kan känna mig nöjd - RIKTIGT NÖJD! ;)

Fler bilder på askarna kommer här:



1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails