söndag 30 augusti 2009

Shoppat the other day...



Vi har faktiskt en liten "guldkornsbutik" här där jag bor... de säljer mycket Lisbeth Dahl som jag älskar...

Där inne hittade jag kakfatet på fot samt "sockerskålen" för ynka 100 spänn - tillsammans! Superfina!

Sen va jag i min absoluta favvoaffär här i närheten och tittade lite på höstens nyheter, de hade fått in lite smått men det skulle komma in ännu mer av ders Cultgrejer... love Cult -you know! Så där hittade jag fina presenter till Emma och Minna som har fyllt och ska fylla snart.

Sen har jag faktiskt oxå fyndat lite på Netto som oxå kan vara en riktigt rolig butik emellanåt. Eftersom de får in en massa olika saker varje vecka så kan man fynda en hel del, den här gången hade de fått in pärlor och lite scrapbooking så då blev det lite sånt oxå...

Så nöjd så nöjd!

2 kommentarer:

Michaela sa...

roligt med shopping :)

malin sa...

Så mycket fina saker du hittat! och snygg bloggen blev med nya typsnittet och allt annat fixande :-)
Kramis, m

Related Posts with Thumbnails