söndag 30 augusti 2009

Landstoken

Det blev ett förstagångsbesök hos Landstoken som är VÄRLDENS roligaste Scrapbookingbutik som jag besökt i alla fall. Det var som man hamnat i paradiset för scraptokiga... det fanns allt och då menar jag ALLT... jag som inte alls skulle handla slutade med att ha handlat en hel del i alla fall, men får trösta mig med att det va bra erbjudanden och rabatter då Landstoken fyllde ett år. Congratulations...

Så ni kan inte ana hur mycket jag ser fram emot att få scrappa nu och ännu mer hur mycket jag längtar till Scrapmaran!! Ska bli så roligt, tänk er, scrappa en hel helg... heeeela lördagen och nästan hela söndagen... hoppas på att få mycket gjort då eftersom det inte finns så mycket tid till att scrappa i vanliga fall.

Anledningen va ju främst att jag skulle hämta ut scrapmaratonbiljetterna... jag har fått med mig Frida som oxå gillar att scrappa och pyssla. Så mysigt vi ska ha det!! Jätteroligt! Sen hoppas jag förstås att vi får sitta med mina underbara scrapvänner Amy och Carina... vi hade så otroligt superroligt i våras!

För ni som är nyfikna på vad som inhandlades så va det: Papper, brads, en pearlmaker, blomstansar, QK blomma (och så vann jag en QK studentmössa) blommor, journalingpapper, penna, gluedots, alphabet thickers... det var nog det tror jag...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails