måndag 2 november 2009

{ Scannat }

Nu har jag börjat scanna mina LO's, har många LO's som jag ännu inte visat och tänkte börja från scratch... det är väldigt roligt att se och jämföra de första layoutsen man gjort med de man gör nu, även om jag har såå mycket kvar att lära inom denna hobby så ser man faktiskt utveckling och förändring på de här åren jag scrappat och det är roligt!

Men jag får börja med att lägga in mina alster här i morgon... en trist sak är att jag aldrig skrev datum på när de gjordes till en början det är egentligen i slutet på förra året som jag började skriva datum för när jag gjorde LO'sen... men jag får chansa lite... en bra sak är ju oxå att även om man vill ha fotona i datumordning från när bilderna är tagna och inte LO'sen är gjorda är ju att man sätter dem i plastfickor och kan på så sätt rumstera om och byta plats... nackdelen är att sidorna och dekorationerna ibland är så sköra att det är lätt att sabba något när man tar ur och sätter i LO'sen igen...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails