tisdag 3 november 2009

{ Scrappträff inplanerad }

Åhh jag är såå glad!! Nu har vi äntligen bokat in en scrapträff nästa lördag! Jag längtar så jag kreverar tror jag... det är så härligt och roligt att träffa härliga tjejer och pyssla tillsammans med denna underbara hobby. Det ger så mycket, man får råd, tips och inspiration av varandra. Vi ska hålla på så länge vi bara orkar hela lördagen... wiiiihoooooo så kul det ska bli.

Det blir så klart Jenny och jag men så är det så kul för det är en till tjej som precis fått upp ögonen för denna härliga hobby och hon ska oxå hit! Jättekul tycker jag! Välkommen i gänget hälsar jag henne! :) Jenny kom på den briljanta idén att vi kunde ju ha utmaningar precis som på scrapmaran, det är mycket roligare med lite utmaningar att tänka outside the box så att säga... ibland blir man lite hämmad av sin egen stil och sina favoritfärger som t ex det är väldigt ovanligt att jag inte använder något rosa i mina LO's därför va det extra skoj att göra den brun/gula/orangea LO'n från maran, hade aldrig skett annars och fin blev den ju i alla fall.

Så vi ska ta fram en skiss var, en färgkombination var (rosa är bannlyst) och en vad man ska ha på och vad man inte får ha på... jättekul idé!

Så nu hoppas jag stenhårt på att vi kan ha stående kvällar vi kan pyssla tillsammans och snart börjar det bli dax för julkorten oxå... alltid lika roligt! :) Även om jag brukar vara rätt sparsam på att lägga ner allt för mycket tid och dekorationer på dem - det blir ju rätt många och det tar tid sen vill jag ju att fotot ska framhävas istället för att försvinna bland allt! :)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails