onsdag 27 januari 2010

{ Framkallade LO's }


Idag kom mina framkallade foton - Crimson är bäst på att leverera snabbt, ibland tror jag att de trollar. Då man lägger en beställning på söndan och ändå får den på måndan... *magic*.

I alla fall så kom det en hel del nya härliga foton att scrappa med - så roligt så! Dessutom blev jag ju så glad när jag såg att Morfen gjort en sån briljant idé som att framkalla sina LO's och göra ett minialbum. Perfekt tyckte jag! Så det är de ni ser på bilden, jag har till att börja med framkallat alla LO's jag hittills gjort och tänkt göra tre minialbum av dem med hjälp av en ring i varje.

Nu är bara frågan HUR jag ska göra ett snyggt och passande hål i alla utan att förstöra bilden för mycket. MORFEN - om du läser det här... hur gjorde du? Använde du endast fotona att limma ihop baksida mot baksida eller hade du cardstock eller något annat passande OCH vad limmade du med? Känner att jag behöver lite hjälp... annars kanske någon annan vet och kan tipsa... ♥

PS. Har faktiskt hunnit scrappa ikväll oxå och idag hann jag med två LO's på betydligt kortare tid... nu fanns ju allt tillgängligt och framme, dessutom var det ingen utmaning jag gjorde efter och då brukar det inte ta så lång tid för då känner man inte samma prestationsångest... ;) Förhoppningsvis kan jag visa upp dem i morgon kväll!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails